FAQ
Je možné smart hodinky spárovať s mojím telefónom?
- Smart hodinky je možné spárovať so všetkými mobilnými telefónmi so systémom Android a iOS (Apple iPhone)
- Pre spárovanie smart hodiniek s mobilným telefónom treba postupovať podľa návodu, ktorý je súčasťou balenia
- Vždy treba na telefóne zapnúť Bluetooth a stiahnuť a nainštalovať aplikáciu pre dané Smart hodinky
Dá sa zo smart hodiniek volať?
- Len modely ARMODD Squarz 9 Pro/11 Pro, ARMODD Silentwatch 4 Pro/5 Pro a ARMODD Roundz 4 majú túto funkciu
- Všetky ostatné modely upozornia na prichádzajúce hovory, zobrazia správy a notifikácie avšak nie je možné z nich priamo volať
Akými funkciami smart hodinky disponujú?
- Prehľad všetkých funkcií nájdete v detailnom popise produktu dole v sekcii Parametre po kliknutí Zobraziť viac
Sú inteligentné hodinky vodotesné?
- Naše zariadenia majú stupeň krytia IP67 - sú teda iba vodotesné. Inteligentné hodinky môžete ponoriť do hĺbky 1 metra až na 30 minút. Zariadenia s týmto hodnotením nie sú vhodné na plávanie, sprchovanie, umývanie rúk a podobne - viac v časti s návodmi.
Aká je výdrž batérie a ako správne nabíjať zariadenie?
- Pokiaľ ide o výdrž batérie, vždy závisí od spôsobu používania hodiniek. V prípade aktívneho celodenného používania a ak sú zapnuté všetky oznámenia, hodinky sa môžu vybiť v priebehu jedného dňa. Na jedno nabitie pri bežnom používaní môže zariadenie vydržať 4-7 dní, v pohotovostnom režime až 20 dní.
- Berte do úvahy aj spôsob nabíjania, zariadenie musíte nabíjať maximálne 2 hodiny pomocou originálneho nabíjacieho kábla a 5V/1A adaptéra. Manipulácia, ktorá nie je uvedená v návode na používanie zariadenia, vedie k zníženiu životnosti a výdrže batérie.
Ako môžem zabrániť odpojeniu a správne nastaviť svoje inteligentné hodinky?
- Radi vám pomôžeme nastaviť vaše inteligentné hodinky a v tejto časti sme uviedli aj presný postup, ako zabezpečiť, aby vaše zariadenie fungovalo správne.
- Odpojenie - FitCloudPro FAQ
- Odpojenie - FAQ WearPro
- Odpojenie - FAQ GloryFit
Kto vyrába značku ARMODD?
- Značka ARMODD je súčasťou českej spoločnosti SMARTOMAT s.r.o. ktorú sme založili v roku 2016
- Staráme sa o všetky fázy cyklu produktu: od prvého nápadu cez starostlivé ladenie jednotlivých funkcií a dizajnu až po marketing, predaj a záručný a pozáručný servis
- Na rozdiel od ostatných značiek predávame produkty primárne priamo cez vlastný e-shop, dokážeme tak zákazníkom ponúknuť produkty za veľmi atraktívne ceny
Aká je na smart hodinky záruka?
- Na smart hodinky ARMODD poskytujeme plnú dvojročnú záruku
- Zaisťujeme záručný aj pozáručný servis v našom vlastnom servisnom stredisku
- Na spoľahlivosti produktov si zakladáme, o tom svedčí viac ako 50 tisíc spokojných zákazníkov za rok 2020 a certifikát Overené zákazníkmi, ktorý získal náš firemný e-shop www.Smartomat.sk
Sú smart hodinky v slovenčine?
- Áno, všetky smart hodinky značky ARMODD majú menu aj mobilnú aplikáciu kompletne v slovenčine
- Na výber sú aj ďalšie jazyky
Ako rýchlo mi doručíte objednávku?
- Pri objednaní do 12:00 expedujeme v daný pracovný deň
- Štandardné doručenie je hneď druhý deň, vždy záleží na zvolenom dopravcovi.
Kde si môžem stiahnuť návod?
- Návod k smart hodinkám si môžete stiahnuť v sekcii Návody