Black Friday! ZĽAVA 10 % s kódom BF10.

FAQ

Je možné smart hodinky spárovať s mojím telefónom?

  • Smart hodinky je možné spárovať so všetkými mobilnými telefónmi so systémom Android a iOS (Apple iPhone)
  • Pre spárovanie smart hodiniek s mobilným telefónom treba postupovať podľa návodu, ktorý je súčasťou balenia
  • Vždy treba na telefóne zapnúť Bluetooth a stiahnuť a nainštalovať aplikáciu pre dané Smart hodinky

Dá sa zo smart hodiniek volať?

  • Len modely ARMODD Squarz 9 Pro/11 Pro, ARMODD Silentwatch 4 Pro/5 Pro a ARMODD Roundz 4 majú túto funkciu
  • Všetky ostatné modely upozornia na prichádzajúce hovory, zobrazia správy a notifikácie avšak nie je možné z nich priamo volať

Akými funkciami smart hodinky disponujú?

  • Prehľad všetkých funkcií nájdete v detailnom popise produktu dole v sekcii Parametre po kliknutí Zobraziť viac

Sú inteligentné hodinky vodotesné?

  • Naše zariadenia majú stupeň krytia IP67 - sú teda iba vodotesné. Inteligentné hodinky môžete ponoriť do hĺbky 1 metra až na 30 minút. Zariadenia s týmto hodnotením nie sú vhodné na plávanie, sprchovanie, umývanie rúk a podobne - viac v časti s návodmi.

Aká je výdrž batérie a ako správne nabíjať zariadenie?

  • Pokiaľ ide o výdrž batérie, vždy závisí od spôsobu používania hodiniek. V prípade aktívneho celodenného používania a ak sú zapnuté všetky oznámenia, hodinky sa môžu vybiť v priebehu jedného dňa. Na jedno nabitie pri bežnom používaní môže zariadenie vydržať 4-7 dní, v pohotovostnom režime až 20 dní.
  • Berte do úvahy aj spôsob nabíjania, zariadenie musíte nabíjať maximálne 2 hodiny pomocou originálneho nabíjacieho kábla a 5V/1A adaptéra. Manipulácia, ktorá nie je uvedená v návode na používanie zariadenia, vedie k zníženiu životnosti a výdrže batérie.

Ako môžem zabrániť odpojeniu a správne nastaviť svoje inteligentné hodinky?

Kto vyrába značku ARMODD?

  • Značka ARMODD je súčasťou českej spoločnosti SMARTOMAT s.r.o. ktorú sme založili v roku 2016
  • Staráme sa o všetky fázy cyklu produktu: od prvého nápadu cez starostlivé ladenie jednotlivých funkcií a dizajnu až po marketing, predaj a záručný a pozáručný servis
  • Na rozdiel od ostatných značiek predávame produkty primárne priamo cez vlastný e-shop, dokážeme tak zákazníkom ponúknuť produkty za veľmi atraktívne ceny

Aká je na smart hodinky záruka?

  • Na smart hodinky ARMODD poskytujeme plnú dvojročnú záruku
  • Zaisťujeme záručný aj pozáručný servis v našom vlastnom servisnom stredisku
  • Na spoľahlivosti produktov si zakladáme, o tom svedčí viac ako 50 tisíc spokojných zákazníkov za rok 2020 a certifikát Overené zákazníkmi, ktorý získal náš firemný e-shop www.Smartomat.sk

Sú smart hodinky v slovenčine?

  • Áno, všetky smart hodinky značky ARMODD majú menu aj mobilnú aplikáciu kompletne v slovenčine
  • Na výber sú aj ďalšie jazyky

Ako rýchlo mi doručíte objednávku?

  • Pri objednaní do 12:00 expedujeme v daný pracovný deň
  • Štandardné doručenie je hneď druhý deň, vždy záleží na zvolenom dopravcovi.

Kde si môžem stiahnuť návod?

  • Návod k smart hodinkám si môžete stiahnuť v sekcii Návody
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz